H AΓΙΑ ΓΡΑΦΗ κηρύττει ότι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ ο "ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ" (Α΄Ιωάν.Έ΄20)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: "ΚΥΡΙΟΣ ο ΘΕΟΣ" (Αποκ. Α΄ 8)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: "ο ΩΝ επί πάντων ΘΕΟΣ ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ εις τους αιώνας" (Ρωμ.Θ΄5)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: "ο ΩΝ και ο ΗΝ και ο ερχόμενος ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ" (Αποκ.Α΄8)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: "το Α και το Ω, ο ΠΡΩΤΟΣ και ο ΕΣΧΑΤΟΣ, ΑΡΧΗ και
ΤΕΛΟΣ" (Αποκ.ΚΒ΄13, Β΄8, Α΄17-18).
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: "ο ΖΩΝ" (Αποκ.Α΄17-18)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΑΡΧΗΓΟΣ της ΖΩΗΣ" (Πραξ.Γ΄15)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ και ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ" (Ιωαν.Κ΄28)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΜΟΝΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ" (Ιούδ.4)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΩΝ" (Πράξ.Ι΄36)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΚΤΙΣΤΗΣ ΠΑΝΤΩΝ"
(Κολ.Α΄16, Α΄Κορ.Η΄ 6, Ιωάν.Α3, Εβρ. Α2)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ"
(Α΄Κοριν. Β΄8, Εφεσ. Α΄17, Α΄Πετρ.Δ΄14)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ" (Αποκ.Α΄8, Δ΄ 8, ΙΑ΄17, ΙΕ΄3)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " η ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ και η ΖΩΗ" (Ιωάν.ΙΑ΄25)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΑΡΤΟΣ ο ΖΩΝ" (Ιωάν.ΣΤ΄51)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " το ΥΔΩΡ το ΖΩΝ" (Ιωάν.Δ΄10)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΘΕΟΣ που εφανερώθει ΕΝ σαρκί" (Α΄Τιμ.Γ΄16,Κολ.Β΄9,Β΄Κορ.Ε΄19).
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΜΑΣ" (Τιτον Β΄13).
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο μεθ΄ημών ΘΕΟΣ" (Ματθ.Α΄23).
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΘΕΟΣ που ήρθε και μας έσωσε" (Ησαϊα; ΛΕ΄4).
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΘΕΟΣ που στη γη εφάνη και με τους ανθρώπους
συναναστράφη" (Βαρούχ Γ΄38).
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΘΕΟΣ που απέστειλε τον άγγελό του (τον Ιωάννη τον
Πρόδρομο) να του ετοιμάσει τον ερχομό του" (Λουκ.Α΄76, Ζ΄27,Μαλ.Γ΄ 1,Ησα. Μ΄3)
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: " ο ΘΕΟΣ που είδε ο Ησαϊας επι θρόνου δόξης
καθήμενον"(Ιωάν.ΙΒ΄41,Ησα.ΣΤ΄1-3).
Επίσης κηρύττει ότι ο Χριστός σαν ΘΕΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ που είναι, είναι ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟΣ "Ιησούς Χριστός ΧΘΕΣ και ΣΗΜΕΡΟΝ ο ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ " (Εβρ.Γ΄8).
'Οτι ο Χριστός ΕΙΝΑΙ: ΑΝΑΡΧΟΣ και ΑΙΩΝΙΟΣ, ΔΕΝ έχει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ "μήτε ΑΡΧΗΝ μήτε ΖΩΗΣ ΤΕΛΟΣ έχων" (Εβρ.ζ΄3).
Με δυο λόγια, η Καινή Διαθήκη κηρύττει ότι ο Χριστός είναι ΘΕΌΣ και ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ. Και όποιος λέει ότι ο Χριστός είναι μόνον άνθρωπος ή μόνον Θεός ΔΙΑΦΩΝΕΙ με την Καινή Διαθήκη και δεν σώζεται.
Επίσης η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ κηρύττει ότι το Aγιον Πνεύμα είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ.
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι είναι "ο Κύριος" (Β΄Κορ.Γ΄17)
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι είναι "ο Θεός" (Πράξ. Ε΄3-4)
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι είναι "ΕΚΕΙΝΟΣ ο ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ" (Ιωάν.Δ΄26, ΙΕ΄26, ΙΣΤ΄Ι 3-14)
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι: "διδάσκει και υπενθυμίζει" (Ιωάν.ΙΔ΄26)
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι: "οδηγεί, ακούει, λαλεί" (Πράξ.Κ΄28)
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι: "έχει φρόνημα" (Ρωμ.Η΄5)
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι: "ερευνά τα βάθη του Θεού" (Α΄Κορ.Β΄10)
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι: "βούλεται" (Α΄Κορ.ΙΒ΄ΙΙ), "αποκαλύπτει"(Λουκ.Β΄26).
Είναι ΠΡΟΣΩΠΟΝ διότι: "παρηγορεί" (Πράξ.Θ΄31), "έχει γνώμη" (Πράξ.ΙΕ΄20).
Το 'γιον Πνεύμα ΔΕΝ είναι δύναμις αλλά ΕΧΕΙ δύναμη καθώς έχει ο Πατήρ και ο Υιός (Ματθ.ΚΒ΄29, Λουκ.Η΄46, Α΄Κορ.Ε΄4).
Η αγία Γραφή κηρύττει ότι ΑΛΛΟ είναι το Aγιον Πνεύμα και ΑΛΛΟ η δύναμις του Θεού. Διότι λέγει, "Πνεύμα 'γιον επελεύσεται επί σε και δύναμις Υψίστου επισκιάσει σοι" (Λουκ.Α΄36). "Πνεύμα 'γιον και δύναμις Υψίστου". ΑΛΛΟ λοιπόν το Aγιον Πνεύμα και ΑΛΛΟ η δύναμις του Υψίστου.
Και πάλιν λέγει, "ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΑΓΙΩ, εν αγάπη ανυποκρύτω, εν λόγω αληθείας,εν ΔΥΝΑΜΕΙ Θεού" (Β΄Κορ.ΣΤ΄6-7). 'λλο το 'γιον Πνεύμα ΚΑΙ άλλο η δύναμις του Θεού.
Και στα εδάφια (Πράξ.Ι΄38, Α΄Κορ.Β΄4, Α΄Θεσ.Α΄5), το Aγιον Πνεύμα διακρίνεται της δυνάμεως.
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός είπε: "και εγώ ερωτήσω τον Πατέρα και άλλον Παράκλητον δώσει υμίν". (Ιωάν.ΙΔ΄16) Ένας Παράκλητος ημών είναι ο Ιησούς Χριστός (Α΄Ιωάν.Β΄Ι). Το δε Aγιον Πνεύμα είναι ο άλλος Παράκλητος ημών.
Ολοφάνερον εκ τούτου είναι, ότι το Aγιον Πνεύμα είναι όμοιον προς τον Υιόν.
Επίσης κηρύττει ότι εάν δεν βαπτισθούμε "εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να εισέλθουμε στην βασιλεία του Θεού" (Ματθ.ΚΗ΄19, Ιωάν.Γ΄5). Εδώ το Aγιον Πνεύμα τίθεται παραλλήλως προς τον Υιόν και τον Πατέρα.
Ως όμοιοι ο Θεός, ο Χριστός και το Πνεύμα χαρακτηρίζονται ομοίως εις τας εξής ιδιαιτέρως χαρακτηριστικές εκφράσεις: "ο Θεός της δόξης" (Πράξ.ζ΄2), "ο Κύριος της δόξης" (Α΄Κορ.Β΄8), "το Πνεύμα της δόξης" (Α΄Πέτρ.Δ΄14)
Ως όμοιοι φέρουν επίσης τας ομοίας ονομασίας, "Κύριος Θεός"(Ησα.ζ΄ΙΙ), "Κύριος Ιησούς", "Κύριο Χριστός" (Πράξ.Η΄16, Κολ.Γ΄24), "Κύριον Πνεύμα" (Β΄Κορ.Γ΄18). Το Πνεύμα το Aγιον είναι και αυτό Κύριος ο Θεός.
"Ανανία διατί επλήρωσεν ο σατανάς την καρδίαν σου του ψεύσασθαί σε το Πνεύμα το Aγιον;...ουκ εψεύσω ανθρώποις, αλλά τω Θεώ" (Πράξ.Ε΄3-4). Το Πνεύμα το Aγιον, εις το οποίο εψεύσθη ο Ανανίας είναι ο Θεός.
Το Δόγμα του Τριαδικού Θεού είναι προνόμιον της Καινής Διαθήκης και όποιος το απορρίπτει, ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ την σωτηρίαν (Ματθ.ΚΗ΄19).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου